7ابان ..95

  • ۱۴:۱۴

از امروز تا روز دوشنبه هیچ کلاسی ندارم ....وبا خیال راحت برای امتحان میان ترم(انگل شناسی ،عزیز) اماده خواهیم شد :)))

ودیگر اینکه دارم فعلا سریال اسپرین رو دنبال میکنم هرچند قسمت اولش یه خورده گیج کننده بودش ولی حالا فهمیدم

جربان از چی قراره.....

پ.ن 1: از بلاگفا اومدم اینجا دیگه اینجا پست میزارم....


پ.ن 2:امروز یه خبر بد شنیدم  خیلی بد.....:((((


پ.ن 3: امیدورام بتونم روزی زحمات خونواده بخصوص داداشمو جبران کنم....خیلی دوسشون دارم....




  • ۲۸۵
ماجده ◕ ‿ ◕
قشنگ هست حالا؟؟؟؟
اره فعلا که خوب بوده البته از نظر من :))
محجبه
سلام
پس دوشنبه انگل دارید؟
خخخخ
این لفظ عامیانه دانشجوهای رشته زیسته ها
موفق باشید
نه انداختیمش واسه چهارشنبه...

ولی من زیست نیستم ،بهداشت عمومی ام...

همچنین شما...
عبدالله عاصی
سلام 
موفق باشی تو امتحاناتت
مرسی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی تو عصر جمعه ها دلتنگی تیر میکشد عمیـــــــقــ....

"اللهم عجل الولیک الفرج"


wellcome to my web

allweys smaile :)


thanks god for evry things.... :)
Designed By Erfan Powered by Bayan